ponedeljek, 06. november 2017

DusiCrafts on Folt Bolt Shop

Veliko vas že pozna Folt Bolt skupnost. Mnogi pa še ne.
Folt Bolt stran na Facebooku spremljam že dolgo časa in mi je pojem za lepoto ustvarjanja.

Pred dobrim mesecem sem presenečena ugotovila, da obstaja tudi prodajna stran Folt Bolt Shop.
In sem na hitro poslala prošnjo za možnost odprtja trgovine.
V zadnjih tednih pa mi jo je tudi uspelo postaviti. Zaenkrat z omejenim izborom izdelkov.




Moja trgovinica na Folt Bolt Shop

V trgovini je kar nekaj izdelkov iz mojih občasnih izletov v svet nakita, 
Med njimi tudi tale broška, ki je nastala že pred časom


Povezave do FB strani

Všeč mi je, da sem zraven. Upam pa, da bo tudi kaj prodaje.
Če koga kaj slučajno zamika, je tule en otvoritven popust

Ob spremembah na Etsyju in vedno večji konkurenci ter poplavi vedno manj kvalitetnih izdelkov... Si prav želim prodajne platforme, ki bo ponujala bolj izbrane handmade ustvarjalce.

4 komentarji:

  1. Kako sem vesela zate. Zdaj ti zaželim samo še več časa za ustvarjanje, ker za prodajo se sploh ne bojim :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo! Vesela sem zate. Tvoji izdelki so pojem kvalitete. Uživaj v tem, kar rada počneš. Za prodajo se tudi jaz ne bojim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Duši, sem vesela, da se je našla še kakšna tržna niša. Ne dvomim, da bo prodaja šla, saj si TOP ustvarjalka - VSO SREČO in pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo, držim pestit, da se ti izpolnijo želje <3

    OdgovoriIzbriši